Iluminar_ballerina

Widać wyraźnie, że zarówno debiutujący projektanci, jak i firmy z sektora home & living oraz reszta szeroko rozumianej branży projektowej trafiają na coraz bardziej sprzyjający grunt i odbiór społeczny. Jednak projektanci muszą zaproponować odbiorcom nie tylko świetne produkty czy usługi, ale też autopromocję.

Jak budować własną markę? Jak komunikować się z mediami? Jak ciekawie promować dizajn? Bezradność projektantów w tej dziedzinie jest realnym problemem. Z kolei firmom często brakuje pewności lub pomysłu, jak mogłyby wykorzystać dostępne kanały komunikacji. Obie grupy potrzebują inspiracji. Dlatego dobrze zaprojektowana komunikacja to motyw przewodni kategorii „Promocja wzornictwa”. W kolejnych wpisach będziemy dzielić się doświadczeniem oraz linkami do inspirujących pomysłów, pomocnych narzędzi i najciekawszych kampanii reklamowych i wizerunkowych branży home & living. Zestawienie najciekawszych branżowych reklam – także na naszym profilu na Pintereście.

na zdjęciu: fragment kampanii „The Light Transforms” brazylijskiej marki oświetleniowej Iluminar