Lodz Design Festival Biznes Up

Za tydzień startuje kolejna edycja Lodz Design Festival. O planowanych wystawach napiszę zaraz po weekendzie, a od razu – o konferencji Biznes Up, która bardzo mnie ciekawi.

Festiwal przez ostatnie lata wypracował sobie pozycję największej tego typu imprezy w Polsce i opinię potrafiącego przyciągnąć masową publiczność. Po raz pierwszy tak wyraźnie organizatorzy zwracają się w stronę biznesu. Trzymam kciuki, żeby udało się zainteresować i przyciągnąć tych, którzy na uczestnictwie mogą najwięcej skorzystać: przedsiębiorców. A także, żeby udało się wyjaśnić, prosto i przekonująco, jakie formy może przybrać współpraca dizajnu z biznesem i jakie korzyści generować.

W ramach wprowadzenia do tematu polecam animację przygotowaną przez Design Council (UK), który pokazywałam już tutaj.

Jeśli zaproszeni specjaliści dotrzymają obietnic złożonych w programie, będzie ciekawie i praktycznie. Ciekawie, bo dizajn ma być zaprezentowany w najróżniejszych odmianach (projektowanie usług, doświadczeń, zarządzanie dizajnem i wplatanie go w strategię firmy, etc.). Praktycznie, bo połowa wystąpień ma być omówieniem konkretnych realizacji.

Dodatkowo będzie można nawiązać bezpośredni kontakt z prelegentem – posłuży temu część Speed Dating. W ciągu 2 godzin 10 ekspertów poprowadzi trwające 30 minut sesje pogłębiające konkretne zagadnienie. Każdy z uczestników może wybrać 3 najbardziej interesujące go tematy.

Sylwetki ekspertów, tematy prezentacji i dodatkowe informacje bezpośrednio na stronie organizatora.